Plynule v ňom nadväzuje na predchádzajúci videoklip Už navždy. Vyobrazený je v ňom pohrebný obrad Yaela, v ktorom figurovala nielen jeho dcérka Nea, ale aj jej mama, speváčka Veronika Nízlová. Práve malá Nea hrá i v novom klipe kľúčový metaforický prvok symbolizujúci Matúšovu nádej a svetlo života, ktorý sa odzrkadlil aj v jeho hudobnom pokračovaní.
Novinka dostala názov Arabela a filmový vizuál tohto tracku prináša ďalší fragment z veľkého pripravovaného celku, ktorý zatiaľ ostáva tajomstvom. Videoklipy oboch skladieb (Už navždy a Arabela) však majú zopár viditeľných spoločných menovateľov a prvkov, ktoré napovedajú, že sa najskôr jedná o kúsky niečoho väčšieho.
V klipe si zahral opäť Martin „Maxo“ Šrámek v úlohe farára, tak ako v prvom pohrebnom klipe, no predstaví sa tam aj jeho súčasná priateľka a úspešná speváčka Veronika “Ronie” Adamičková, ktorá je dôležitým prvkom v celej skladbe. Speváčka si zahrá po boku Yaela jeho priateľku a spolu tak znázornia toxický vzťah, ktorý neskončí šťastne. Pod vizuálne spracovanie Arabely sa podpísali opäť jeho ILLUMINATE PRODUCTION s uznávaným klipovým režisérom Martinom Mikom, ktorý prináša doslova filmový zážitok. Dielo hudobne spracoval Maxo Mikloš a pod master sa podpísal Miroslav Chyška.
„Myslím si, že mnohí z nás aspoň raz v živote prežili komplikovaný vzťah, z ktorého si nesú rany a nie vždy pekné spomienky. Človek si vtedy hľadá „svetlo na konci tunela“, ku ktorému sa uchýlialebo ho motivuje vstať a pokračovať vpred. Preto aj táto skladba pre mňa veľa znamená, lebo mi pripomína niečo, čomu sa už chcem vyvarovať… už navždy. Preto by som k tomu len dodal na závera to sa netýka toxických vzťahov, ale niekoho konkrétneho, o kom zatiaľ nechcem verejne hovoriť, ale zostaň v mojom srdci princezná Arabela, už navždy“, uzatvára YAEL.