Speváčka Katka Knechtová sa objavila na najznámejšom bilborde sveta

Pozreli sa na ňu státisíce ľudí. 

Katarína Knechtová je jednou z najúspešnejších slovenských speváčok a o jej talente sa teraz dozvedeli aj za veľkou mlákou. Slovenskú muzikantku vybrali do celosvetovej kampane Spotify Equal, ktorej cieľom je zrovnoprávniť ženy v hudobnom priemysle. Na túto počesť sa Katkina fotografia a jej tvorba dostala na desiatky metrov vysoký bilbord priamo na newyorskom Times Square. Slovenská známa tvár sa ocitla na najžiadanejšom reklamnom priestore, okolo ktorého denne prejde pol milióna ľudí.

Zdroj: Instagram – @katarinaknechtovaofficial

„Som neskutočne hrdá, je to radosť a prestížna záležitosť. Som veľmi rada, že môžem chvíľu „visieť na takomto ikonickom mieste. Veď povedzme si úprimne, koľkým ľuďom sa to za život podarí? V konečnom dôsledku to pre moju kariéru, samozrejme, nebude znamenať nič veľké, ale je to také povzbudenie do ďalšej práce. A takisto dôkaz, že s mojou manažérkou robíme veci dobre,“ uviedla šťastná speváčka v tlačovej správe.

Zdroj: Instagram – @katarinaknechtovaofficial

Prestížne umiestnenie na jednom z najrušnejších miest sveta získala Katka Knechtová ako piata slovenská speváčka. Minulý rok v auguste sa ako prvá Slovenka na bilborde objavila mladá speváčka Karin Ann, na jar sa z tejto pocty tešila speváčka slovenskej skupiny Tolstoys Ela Tolstova, slovenské duo Meowlau X Val a taktiež slovenská raperka Sima.

Zdroj: Instagram – @simonahegerova

Za reklamou stojí hudobný streamovací gigant Spotify, ktorý v rámci kampane Equal (Rovnocenní) bojuje za rovnaké podmienky mužov a žien v hudobnom priemysle. Okrem miesta v svetovom playliste Spotify EQUAL sa Katarína Knechtová stala aj umelkyňou mesiaca a tvárou playlistu Spotify EQUAL CZ&SK. Streamovací gigant chce takto vybojovať rovnaké podmienky pre všetkých v hudobnom priemysle.

„Táto kampaň je postavená na zrovnoprávnení a podpore žien v hudobnom priemysle. Veľmi ma to prekvapilo, potešilo a som veľmi rada, že to môžem byť spomedzi toľkých umelkýň práve ja,“ teší sa Katka Knechtová. Okrem najväčšej pocty v podobe veľkej reklamy na Times Square je jej pieseň Verím zaradená do niekoľkých medzinárodných playlistov kampane zameranej na podporu ženských umelkýň z celého sveta.

„Musíme byť k sebe úprimní, stále je to tak, že my ženy ťaháme za kratší koniec. Je to vidieť napríklad na festivalových line-upoch, kde je zastúpenie žien vo veľkom nepomere. Mnohokrát som jediná ženská interpretka aj v rámci dvojdňových festivalov. Bolo by som rada, keby sa to zmenilo,“ dodala na záver Katka Knechtová.

Zdroj: dobrenoviny.sk

Zdieľať na Facebooku
Poslať cez WhatsApp
Poslať mailom
Vytlačiť

Odporúčame